|
|
| | | | |
Дати проведення ігор: 23-24 вересня - ігри 1\4 фіналу 25 вересня - ігри 1\2 фіналу 01 жовтня - фінал
Розклад ігор можна переглянути у відповідному розділі, або тут.
Схема розіграшу: 1\4 фіналу (а1) "Епіцентр К2" - "Прем'єр Палац" (а2) "K-mobile" - "Друзі КЛ" (а3) "Епіцентр К3" - "Борщагівка" (а4) "Епіцентр К6" - "Біофарма"
1\2 фіналу а1-а3 а2-а4
Дозаявка гравців: Кожна команда може дозаявити/відзаявити не більше трьох гравців. В разі дозаявки, інформацію на почту cl09@ukr.net потрібно подати до 12-00 23.09.2011 року.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам реєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
Інші новини по темі:
(голосів: 1) |
автор: cl | Переглядів: 708 | Коментарі (22) |
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 15:45 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 24.08.2011 |
непонятен вопрос в верху...... подробнее можна???? |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 16 |
|
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 16:57 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 15.09.2009 |
Чи вийде до 1\2 кубку будь-яка команда "Кубку Партнера"? Борщага впевнено пройде 
--------------------
Мало попасть в ворота, надо еще промахнуться мимо вратаря) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 41 |
|
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 18:15 | ICQ: 464855686 |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 88 |
|
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 19:16 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 24.08.2011 |
я лучше б играл чемпионат на все команды + кубок тоже на все команды..... было б интереснее и каждая команда с каждой смогла б сыграть |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 16 |
|
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 19:18 | ICQ: - |


Група: Адміністратори Реєстрація: 31.08.2009 |
Цитата: life_football непонятен вопрос в верху...... подробнее можна???? а що незрозуміло? запитання: Чи вийде до 1\2 фіналу будь-яка команда з "Кубку Партнера", тобто: Біофарма, Борщагівка, Друзі або Прем'єр Палац  ???? Цитата: futboler хотілось би почути твою думку Так, Ігор, погоджуюсь, що всі команди Головного Кубку повинні грати в Кубку КЛ. Так було б і цікавіше, і з точки зору сили команд - правильніше. Проте, на жеребкуванні схема розіграшу (яку пропонував Оргкомітет) повністтю була змінена і було прийняте наступне рішення, яке є на сьогоднішній день. Змінювати вже нічого не будемо, але врахуємо на наступний сезон. І я вважаю, що Кубок краще проводити виходячи з рейтингу команд, або при наявності, наприклад, 16 команд - грати як в минулому сезоні, починаючи з 1\8 і т.д. |
| Публікацій: 186 | Коментарів: 448 |
|
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 19:23 | ICQ: -- |


Група: Адміністратори Реєстрація: 31.08.2009 |
Цитата: futboler і громадську теж з цього приводу думаю, что правильно былоб играть всем командам))))) но!!!! знали схему все заранее, а потому есть как есть...... можно было б Прайму не попадать в Главный Кубок, - тогда б и первое место заняли, и в Кубке играли б  |
| Публікацій: 1 | Коментарів: 57 |
|
| |
| |
|
| | | | |
21 вересня 2011 19:32 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 15.09.2009 |
можно было б Прайму не попадать в Главный Кубок, - тогда б и первое место заняли, и в Кубке играли б Ага! Губу розкатав!
--------------------
Мало попасть в ворота, надо еще промахнуться мимо вратаря) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 41 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 02:27 | ICQ: 415863983 |


Група: Користувачі Реєстрація: 25.09.2009 |
Шансы у всех команд на выход в 1/2 финала равняются 50%. Поэтому голосую "да", а там посмотрим :) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 135 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 11:10 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 1.10.2010 |
можно было б Прайму не попадать в Главный Кубок, - тогда б и первое место заняли, и в Кубке играли б
ЦЕ точно губку підкатай))))) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 4 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 11:26 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 24.08.2011 |
Цитата: BEZdeLnik ЦЕ точно губку підкатай))))) вы хотите сказать что прайм не загонит любую команду с Кубка Партнера???? уверен, что загонит, да и еще с разницей минимум в два мяча..... или кто скажет иначе? |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 16 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 11:32 | ICQ: - |


Група: Адміністратори Реєстрація: 31.08.2009 |
хлопці, я вважаю, що Прайм може зіграти товариську гру з будь-яким суперником. Ви їм запропонуйте - тоді ми дізнаемося чи міг Прайм теоретично стати чемпіоном  .... дуже цікаво стало і я підняв статистичні дані ігор Прайму, проти всіх команд, які знаходяться в Кубку Партнера. Дані, починаючи з другого сезону. Ось, що маємо: В 9 іграх, банкіри отримали 7 перемог (різниця м'ячів 24-11), одного разу зіграли в нічию з Борщагівкою (1-1) та одного разу програли !!!! паласівцям в цьому сезоні з рахунком 1-2. Ось і думайте міг чи не міг  |
| Публікацій: 186 | Коментарів: 448 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 14:24 | ICQ: 464855686 |


Група: Користувачі Реєстрація: 12.09.2009 |
Цитата: cl Проте, на жеребкуванні схема розіграшу (яку пропонував Оргкомітет) повністтю була змінена і було прийняте наступне рішення, яке є на сьогоднішній день. Змінювати вже нічого не будемо, але врахуємо на наступний сезон. Ну добре, це було вирішено ще до початку турніру... Ну і грайте в своєму Кубку! Просто врахуйте побажання на наступний сезон. Цитата: life_football Цитата: BEZdeLnikЦЕ точно губку підкатай)))))вы хотите сказать что прайм не загонит любую команду с Кубка Партнера????уверен, что загонит, да и еще с разницей минимум в два мяча..... или кто скажет иначе? В футболі можливо все! Але з тобою погоджуюсь... Цитата: cl .... дуже цікаво стало і я підняв статистичні дані ігор Прайму, проти всіх команд, які знаходяться в Кубку Партнера. Дані, починаючи з другого сезону. Ось, що маємо:В 9 іграх, банкіри отримали 7 перемог (різниця м'ячів 24-11), одного разу зіграли в нічию з Борщагівкою (1-1) та одного разу програли !!!! паласівцям в цьому сезоні з рахунком 1-2.Ось і думайте міг чи не міг Красномовна статистика  Дякую! |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 88 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 14:33 | ICQ: -- |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 41 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 14:59 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 15.06.2010 |
Справді якійсь дивний варіант розіграшу кубку Тоді і чемпіонат рахуйте а-логічно: 1. Епіцентр К2 23 очки 2. Біофарма 21 очко 3. K-mobile 21 очко і т.д. Ну і що, що вони грали в різних дивізіонах Це нормальна практика допускати до кубку лише половину команд з дивізіонів!! В Англіі, якщо, хтось не помітив, вже давно грають 10 команд з Прем"єр-ліги, перша половина команд з першого дивізіону і т.д., я чув, що і в Італії з наступного сезону збираються монетку підкидати, хто гратиме в кубку, а хто - ні. А в Іспанії кубок буде діставатись тому, хто швидше розв"яже задачу по геометрії, причому, до розв"язування задачі допускаються лише гравці, в яких в номері на спині є двійка Тому не парьтесь - нормальна схема розіграшу))))))))))))))) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 43 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 15:05 | ICQ: 464855686 |


Група: Користувачі Реєстрація: 12.09.2009 |
Цитата: Ігор Це нормальна практика допускати до кубку лише половину команд з дивізіонів!! В Англіі, якщо, хтось не помітив, вже давно грають 10 команд з Прем"єр-ліги, перша половина команд з першого дивізіону і т.д., я чув, що і в Італії з наступного сезону збираються монетку підкидати, хто гратиме в кубку, а хто - ні. А в Іспанії кубок буде діставатись тому, хто швидше розв"яже задачу по геометрії, причому, до розв"язування задачі допускаються лише гравці, в яких в номері на спині є двійка +100500! Про геометрію сподобалось!!! Ти правий на 100%!  |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 88 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 15:43 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 15.09.2009 |
Це нормальна практика допускати до кубку лише половину команд з дивізіонів!! В Англіі, якщо, хтось не помітив, вже давно грають 10 команд з Прем"єр-ліги, перша половина команд з першого дивізіону і т.д., я чув, що і в Італії з наступного сезону збираються монетку підкидати, хто гратиме в кубку, а хто - ні. А в Іспанії кубок буде діставатись тому, хто швидше розв"яже задачу по геометрії, причому, до розв"язування задачі допускаються лише гравці, в яких в номері на спині є двійка Тому не парьтесь - нормальна схема розіграшу))))))))))))))) Траванув оргів 
--------------------
Мало попасть в ворота, надо еще промахнуться мимо вратаря) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 41 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 16:19 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 24.08.2011 |
Цитата: Ігор монетку підкидати Цитата: Ігор швидше розв"яже задачу по геометрії Цитата: Ігор гравці, в яких в номері на спині є двійка  |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 16 |
|
| |
| |
|
| | | | |
22 вересня 2011 16:26 | ICQ: - |


Група: Адміністратори Реєстрація: 31.08.2009 |
Цитата: Ігор Це нормальна практика допускати до кубку лише половину команд з дивізіонів!! В Англіі, якщо, хтось не помітив, вже давно грають 10 команд з Прем"єр-ліги, перша половина команд з першого дивізіону і т.д., я чув, що і в Італії з наступного сезону збираються монетку підкидати, хто гратиме в кубку, а хто - ні. А в Іспанії кубок буде діставатись тому, хто швидше розв"яже задачу по геометрії, причому, до розв"язування задачі допускаються лише гравці, в яких в номері на спині є двійка Тому не парьтесь - нормальна схема розіграшу))))))))))))))) оце так фантазія))) |
| Публікацій: 186 | Коментарів: 448 |
|
| |
| |
|
| | | | |
26 вересня 2011 17:18 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 16.09.2009 |
Носівка форева!!!!!!!)))))) На зібранні представників команд якраз узгодили схему за участю всіх команд... просто перша четвірка із Головного Кубка відразу б брала участь із 1/4 фіналу, а 5-6 місце + команди Партнера розіграли б ще чотири путівки до 1/4..., а далі все як завжди (при цьому всі погодились, щоб був сліпий жереб). Нинішня схема - це виключно ініціатива організаторів, що Юра на наступник день мені і підтвердив... |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 42 |
|
| |
| |
|
| | | | |
27 вересня 2011 10:08 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 15.09.2009 |
Цитата: Igor Носівка форева!!!!!!!))))))На зібранні представників команд якраз узгодили схему за участю всіх команд... просто перша четвірка із Головного Кубка відразу б брала участь із 1/4 фіналу, а 5-6 місце + команди Партнера розіграли б ще чотири путівки до 1/4..., а далі все як завжди (при цьому всі погодились, щоб був сліпий жереб). Нинішня схема - це виключно ініціатива організаторів, що Юра на наступник день мені і підтвердив...  Отакої
--------------------
Мало попасть в ворота, надо еще промахнуться мимо вратаря) |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 41 |
|
| |
| |
|
| | | | |
27 вересня 2011 10:14 | ICQ: -- |


Група: Користувачі Реєстрація: 16.09.2009 |
Результати 1/4 та 1/2 напишіть плз!!! |
| Публікацій: 0 | Коментарів: 42 |
|
| |
| |
|
| | | | |
27 вересня 2011 11:16 | ICQ: - |


Група: Адміністратори Реєстрація: 31.08.2009 |
Я вже пояснював ситуацію щодо розіграша Кубка. Всі про неї знали, а тому ще раз дискутувати на цю тему не будемо.
Новина з результатами кубку буде на протязі години |
| Публікацій: 186 | Коментарів: 448 |
|
| |
| |
|
Інформація
| | | | |
"Шпіон" не можуть коментувати дану новину.
|
|
| |
|
|

візитна картка
|

відео ролік
|
| « лютого 2012 » |
|---|
| Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
|---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | |
|